Zarząd

Marek Urban - Prezes Zarządu
Ukończył Wydział Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej o specjalnościach: Marketing oraz Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, jak również Zarządzanie Nieruchomościami (studia podyplomowe), absolwent Krakowskiej Szkoły Finansów o specjalności: Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami. Uczestniczył w studiach podyplomowych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego „Mediacja i inne metody alternatywnego rozwiązywania sporów”, zakończonych w 2021 roku.
Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Krakowie w zakresie nieruchomości – gospodarowanie, zarządzanie (między innymi: pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie najmem).
Wpisany na stałą listę Mediatorów Sądowych dla Sądu Okręgowego w Krakowie.
Od ponad 25 lat licencjonowany Pośrednik i Zarządca Nieruchomości. Specjalizuje się w zarządzaniu najmem oraz w obrocie gruntami.
Certyfikowany Zarządca Sądowy i Kurator Spadków nieobjętych. Posiada Certyfikat Audytora systemu ISO dla biur Nieruchomości w Polsce.
Wieloletni członek Zarządu Małopolskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami. Wielokrotnie wyróżniany, odznaczony złotą odznaką MSPON.
Od 2004 roku, prowadzi warsztaty oraz nadzoruje praktykantów po studiach podyplomowych i kursach z zakresu „Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami”.
W latach 2015-2017 współpracował jako wykładowca z Akademią Skutecznego Biznesu w Krakowie. Obecnie współpracuje z kilkoma uczelniami wyższymi jako wykładowca.
Współorganizator wielu szkoleń i konferencji naukowych z zakresu Rynku Nieruchomości. Współpracował przy tworzeniu nowych narzędzi, promocji i marketingu medialnego, ogłoszeń nieruchomości, np. z Gratka.pl, Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Gazeta Wyborcza, KRN.pl, Małopolski Kurier Nieruchomości, Giełdowy Przegląd Nieruchomości, Trader.pl (Domiporta).
Od 2014 do 2022 roku Wiceprezes Zarządu Delegatury Kraków Krajowej Izby Gospodarki Nieruchomościami. W latach 2018 – 2022 Przewodniczący komisji rewizyjnej Krajowej Izby Gospodarki Nieruchomościami.
Nagrodzony złotym „Medalem za Długoletnią Służbę” oraz złotym medalem „Zasłużony dla Gospodarki Nieruchomościami”.
Autor książek i ebooków, m. innymi:
– „Dystrybucja – rozdzielić czas”, Wydawnictwo PND – Kraków, 2020 r.
– ”Nieruchomości – szczególna staranność”, Wydawnictwo Śląsk – Katowice, 2020 r.

Remigiusz Dekarli - Wiceprezes Zarządu
Absolwent studiów o specjalności Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie na Wydziale Budownictwa Politechniki Koszalińskiej. Od początku swojej działalności zawodowej związany z budownictwem, szczególnie komunalnym. Posiada uprawnienia wykonawczo-projektowe w budownictwie. Po 10-letnim doświadczeniu na budowie i zarządzaniu firmą budowlaną zajmował się utrzymaniem i rewitalizacją zasobów komunalnych w Pile. Jest organizatorem Pilskiego TBS-u, którego aktualnie jest menedżerem. Od 1996 roku zajmuje się również zarządzaniem nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych.
Posiada licencję zawodową zarządcy nieruchomości nadaną przez Urząd Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast oraz zarządcy nieruchomości i pośrednika w obrocie nieruchomościami nadaną przez KIGN. Posiada uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej nadane przez Ministerstwo Rozwoju. Wyróżniony między innymi odznaką honorową „Za zasługi dla budownictwa” przyznaną przez Ministra Rozwoju i Technologii oraz złotym medalem „Zasłużony dla Gospodarki Nieruchomościami” przyznanym przez KIGN.
Z pasją dzieli się wiedzą i zdobytym doświadczeniem. Jednocześnie zdobywca wielu szczytów górskich, w tym najwyższego w Polsce.

Agnieszka Fudali - Wiceprezes Zarządu
Od 2005 r. zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami, w 2010 r. ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami i pośrednictwa w ich obrocie. W 2010 r. otrzymała licencję zawodową pośrednika w obrocie nieruchomościami nadaną decyzją Ministra Infrastruktury. W 2016r. otrzymała licencję zarządcy nieruchomości oraz pośrednika w obrocie nieruchomościami Krajowej Izby Gospodarki Nieruchomościami. W 2021r. ukończyła kurs Zarządcy Sądowego oraz Kuratora spadków nieobjętych.
Od 2010 r. prowadzi działalność gospodarczą m.in. w zakresie wykonywania inwentaryzacji, świadectw charakterystyki energetycznej, audytów energetycznych, audytów remontowych współpracując z wyspecjalizowanymi w tym zakresie audytorami z listy KAPE.
Od 2018 r. w ramach swojej firmy zajmuje się również zarządzaniem nieruchomościami, przeglądami budowlanymi, wnioskami o dofinansowanie termomodernizacji i remontów.
Od 2021 r. współpracuje z Krajową Izbą Gospodarki Nieruchomości prowadząc szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami.
Szczególnie bliska jej tematyka związana jest z zagadnieniami prawnymi zarządzania nieruchomościami.

Mirosław Garbowski - Wiceprezes Zarządu
Zarządzanie nieruchomościami to nie tylko zawodowa działalność, ale przede wszystkim osobista pasja dająca poczucie odpowiedzialności i możliwości działania na rzecz innych. Po ukończeniu studiów na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu o specjalności Gospodarka Miejska, rozpocząłem pracę w Jeleniogórskiej Spółdzielni Mieszkaniowej przez lata przechodząc praktycznie wszystkie szczeble kariery zawodowej. W 2011 roku powierzono mi funkcję Prezesa Zarządu. Z pasją i zaangażowaniem mogę dziś realizować szereg przedsięwzięć na rzecz nie tylko mojej Spółdzielni, ale również na rzecz spółdzielczości krajowej.
Od 10 lat członek Rady Nadzorczej Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych RP w Warszawie.
W 2007 roku jako jeden z pierwszych uzyskałem licencje zawodową Zarządcy Nieruchomości, a w 2009 roku ukończyłem studia podyplomowe w zakresie audytu energetycznego i certyfikacji.
Certyfikowany Zarządca Sądowy i Kurator Spadków Nieobjętych.
Pasje zarządzania realizuję działając również w dolnośląskich organizacjach zrzeszających zarządców nieruchomości. Jako V-ce Prezes Stowarzyszenia Razem Cieplej w Legnicy czy Prezes Delegatury Dolnośląskiej KIGN mogę aktywnie działać na rzecz naszego środowiska zawodowego.
Poza zawodowe pasje, to przede wszystkim aktywny wypoczynek i podróże, których jestem wyjątkowym pasjonatem.

Piotr Stawicki - Wiceprezes Zarządu
Piotr Stawicki – absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Od 2007 roku zajmuję się doradztwem w zakresie finansowania inwestycji remontowych i modernizacyjnych budynków wielorodzinnych Wspólnot i Spółdzielni Mieszkaniowych. W tym czasie pozyskałem finansowanie dla ponad 1000 inwestycji w zakresie termomodernizacji, remontów czy wyposażania w nowe lub modernizowania istniejących instalacji. Szczególny nacisk kładę na optymalizację finansowania inwestycji poprzez wykorzystanie różnych źródeł środków zewnętrznych.
Od 2021 szkole z zakresu finansowania inwestycji Wspólnot Mieszkaniowych.