Obsługa klienta popytowego – online
O szkoleniu:
Postaramy się znaleźć najskuteczniejszy sposób na rozpoznanie i zdefiniowanie prawdziwych potrzeb klienta. Opowiemy Wam, jak odróżnić wymagania opisane przez klienta od tego co klientowi potrzebne. Omówimy sposoby sprawdzania koedy właściwie rozumiemy się z klientem, a kiedy dochodzi do nieporozumień. Wspólnie zastanowimy się, jak pomóc klientowi podjąć decyzję. A wszystko to w oparciu o analizę wielu przypadków z życia wziętych.
Na szkoleniu omówimy:
- kiedy i jak pracować z klientem,
- dlaczego spojrzenie „z boku” pomaga podjąć właściwą decyzję,
- jak poznać klienta i jego wymagania,
- jak odróżnić wymagania klienta od jego prawdziwych potrzeb,
- domykanie transakcji,
- obsługa sprzedażowa i posprzedażowa.
Prowadzący:
Marcin Wieluński – Prezes Zarządu Nieruchomości Wieluński Sp. z o.o., licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami (licencja PFRN nr 21666). Związany z rynkiem nieruchomości nieprzerwanie od 2005 roku. Szkoleniowiec, członek DOSPON oraz PFRN. Przedsiębiorca, charyzmatyczny lider, trener sprzedaży oraz szkoleniowiec zajmujący się na co dzień szeroko pojętą tematyką nieruchomości. Z pasją dąży do osiągania wytyczonych celów. Stawia na permanentny rozwój osobisty poparty ogromnym doświadczeniem praktycznym. Wiedzę zdobywał u wielu cenionych autorytetów.
Termin:
9 marca 2021 r. (wtorek) od godz. 09.00 – 13.00
Miejsce:
online – najpóźniej na 30 minut przed rozpoczęciem szkolenia, osoby, które opłacą szkolenie otrzymają na podany w zgłoszeniu adres mailowy link aktywacyjny. Kliknięcie w link umożliwi uczestnictwo w szkoleniu.
Koszt:
99,00 zł brutto/ os. – kwota promocyjna obowiązuje członków KIGN (w tym również jego pracowników) oraz osoby posiadające licencje KIGN wraz z aktualnym wpisem do Centralnego rejestru Zarządców nieruchomości KIGN oraz Pośredników w obrocie nieruchomościami KIGN.
150 zł brutto/ os. – dla pozostałych osób
W ramach szkolenia zapewniamy zaświadczenie przesłane online.